Dostawa gratis od 500 zl brutto

Reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji 

  1. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów wady produktu, które pozwolą nam na podjęcie kolejnych kroków w najbardziej dogodny dla Państwa sposób.

Tel. 698 004 084

Adres e-mail: zamowienia@ergospot.pl

  1. Prosimy o przekazanie szczegółowych informacji o wadach produktu razem z numerem zamówienia w celu jego identyfikacji. Jeżeli to możliwe prosimy o wykonanie zdjęcia przedstawiającego wadę. Wszystkie te informacje pomogą przyspieszyć cały proces reklamacji.
  2. W przypadku konieczności odesłania towaru prosimy o jego dobre zabezpieczenie,  aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Warunki wysyłki są ustalane indywidualnie w zależności od zamówionego towaru.
  3. Rozpoznanie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku sprawnego przekazania wszystkich potrzebnych informacji czas ten zostaje znacząco skrócony.
  4. Po rozpatrzeniu reklamacji następuje kontakt z klientem w celu przekazania decyzji.
Shopping Cart